Relevance
Platform

Haal het meeste uit employee engagement met gepersonaliseerd nieuws en extra features.
Integreer intranetten, zoals Yammer, SharePoint en Facebook Workplace.
Een vernieuwde digital workplace: zodat medewerkers meer kennis delen. 
Stimuleer social advocacy met de eenvoudige implementatie van jouw social kanalen.

Verspreid content gemakkelijk met het ORTEC Relevance Dashboard naar diverse kanalen.
Ontvang automatisch duidelijke gebruikers-statistieken.
Meet, analyseer en optimaliseer!

Het ORTEC Relevance Platform gaat verder waar anderen stoppen:

Personaliseer
en combineer

Verstuur nieuws op basis van afdeling, profiel of leesgedrag en vergroot relevantie. Combineer met kanalen zoals Yammer, SharePoint en Facebook Workplace voor een groter bereik

Meten, analyseren
optimaliseren

Duidelijke analytics in het Relevance Dashboard = duidelijk inzicht in het leesgedrag.
Speel snel in op behoeftes van de verschillende doelgroepen binnen uw organisatie

Kennis delen en
social advocacy

Medewerkers delen informatie met elkaar én met de buitenwereld. De nieuwe branded omgeving voor jouw werknemers, altijd en overal

Relevance
App

Relevance

App

Bereik en verbind uw medewerkers met relevante informatie, via mobiel of tablet met een app in huisstijl. Intern nieuws en kennisdelen geïntegreerd.

Meer info

Relevance
Nieuwsbrieven

Relevance

Nieuwsbrieven

Gebruik de kracht van de email-nieuwsbrief in het platform om uw medewerkers te bereiken.

Meer info

Relevance
TV

Relevance

TV

Benut het Grote Scherm in uw media-mix om via broadcast belangrijke berichten meer nadruk te geven.

Meer info

Relevance
Web

Relevance

Web

Al uw nieuws ook op de desktop beschikbaar via Relevance Web.

Meer info